Valóraváltó

Valóraváltó

Mindenek előtt...

2015. november 24. - Anna Hernádi

Elérkezettnek láttam a pillanatot, hogy nekikezdjek, azt hiszem életem legnagyobb vállalkozásának, az álmom valóra váltásának.  Most persze sokan nevetni fognak, de minden az Elfújta a szél című regénnyel kezdődött. Szép volt a szerelem, a háborús hőstettek és minden egyéb, de, ami engem igazán magával ragadott az a farm volt, ahol egy külön, önálló világ alakult ki és pezsgő élet folyt. Én ott azon a ponton szerelmes lettem és ez azóta nemhogy elhalványult volna, de egyre inkább erősödött. Most pedig 18 évesen, a szalagavató, pályaválasztás, érettségi és minden egyéb kapujában itt az ideje, hogy kezembe vegyem a sorsomat, az álmom pedig többé ne álom legyen hanem tervezés, munka majd pedig valóság.

Röviden összefoglalva azért indítottam ezt a blogot, hogy dokumentáljam az útkeresésemet és informálódásomat, persze azért blog lévén beleszőve a saját történetemet is, ezzel pedig segítsek azoknak, akik esetleg hasonló irányba indulnának, vagy egyszerűen érdekli őket a téma.

Többek között tervem és célom lenne, hogy ellátogassak az ország különböző pontjain már működő farmokra, ahol megismerhetek különböző gazdálkodási-, és életmódokat és adott esetben a falusi turizmust is népszerűsíthetem, illetve egy kis "hangot" adhatok azoknak a gazdáknak, akik valamilyen módon szeretnének bemutatkozni a nagyvilágnak. Lenne ez tehát nem csupán öncélú "útinapló", hanem információs és találkozási felület is a hasonló érdeklődésű személyek számára.

És vigyázat, az első tanyalátogatásom már szervezés alatt áll!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoravalto.blog.hu/api/trackback/id/tr818105808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása