Valóraváltó

Valóraváltó

Bukott írónő élni megy

2017. június 18. - Anna Hernádi

Szinte pont egy éve írtam, úgyhogy cirka egy évet töltöttem az élettől távol. Először egy nagyon kellemes burokba kerültem, ami nagyon hamar vált élhetetlenné. Egyszerre volt gázkamra és bordélyház. Egy év után ismét megszültem saját magam. Most így vagyok. Szülés lesz még, burok nem.

Amíg nem voltam írók közt, azt hittem írónő akarok lenni. Most már inkább csak azt gondolom el, milyen életet akarok élni, hogy milyen címkét aggatok magamra, vagy aggat rám más, már mindegy. 

Ez alatt az év alatt ott találkoztam a legértékesebb emberekkel és láttam valóban nagy dolgokat, ahol nulla forint fordult meg, valódi értéket pedig sem milliókkal, sem befolyással nem sikerült senkinek vásárolnia.

És, ha a pénz ellen vagyok, miből élek? Én is pénzből, egyelőre így tudok. Most viszont a munkámat és az időmet fizetik meg és nem a lojalitásomat. Másfél éve azt sem tudtam, hogy van ilyenem, most már világosan látom, hogy nem, nincs! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valoravalto.blog.hu/api/trackback/id/tr812603725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása